|
Lekkere zondag? Hoop dat je lekker uit kunt rusten of juist lekker inspannende dingen doet, als je dat wilt. Ik was vanochtend buiten zwemmen en ik kan je zeggen: die 2,1 km tegen de golven in waren behoorlijk inspannend. Dat is het mooie van openwaterzwemmen, dat je nooit weet hoe het zal zijn. Vandaag waren het grijze luchten, koeien aan de waterkant en flink afzien.
Anywayyyy ...
Ik twijfel over deze nieuwsbriefDit is volgens mijn berekeningen de 19e nieuwsbrief die ik verstuur, in deze versie althans. Het is een zoeken geweest, niet alleen qua platform, maar ook qua onderwerp.
Oorspronkelijk was dit vooral een manier om mensen die niet al mijn blogs willen lezen, de mogelijkheid te geven een paar blogs te krijgen. De samenvatting, als het ware. Maar langzamerhand werd het een weekdagboek. En toen werd het weer meer een soort blog. En nu weet ik het niet meer. Mede door het gebrek aan feedback (behalve N! als trouwe reageerder) heb ik geen idee wat ik aan het doen ben.
Een nieuwsbrief schrijven is leuk, maar alleen als lezers er iets aan hebben. Er is geen andere reden, want ik heb niets te verkopen. En ik heb al een blog, waar ik alles wat ik denk en vind de wereld inslinger, iedere dag van de week.
Ik promoot dit ding verder ook niet echt. En omdat het allemaal opensource is, is het niet zo makkelijk om de abonneerknop te integreren in mijn website. Dus er is weinig groei. Wat op zich niet geeft, als jij er iets aan hebt.
Maar is dat zo? Laat het me vooral weten. De reply-knop zou het moeten doen inmiddels. Benieuwd wat je zoekt/leuk vindt.
Wat ik verder las / keek / luisterde / dacht
Verder op eljadaae.nl de afgelopen week:
Tot zo ver! Fijne week Elja Deze nieuwsbrief is verzonden via de 'Europese cloud', met open source software listmonk, vanuit het Free Libre Open Source Software First principe ('FLOSS First'). Meer info hier. |
|
|
